Visszatérítési szabályzat

Forma Mester Visszatérítési és Visszaküldési Szabályzat

 

A Forma Mester célja, hogy kiváló minőségű termékeket és kivételes ügyfélszolgálatot nyújtson Önnek. Az Ön elégedettsége a mi prioritásunk.

 

Jótállás és Visszaküldés Alapelvei

 

Termékeinkre a vásárlás napjától számítva 1 év kötelező jótállást biztosítunk a hatályos magyar jogszabályok szerint. A jótállás a gyártási hibákra és minőségi problémákra vonatkozik.

Ezen felül vásárlóinkat megilleti a törvényi 14 napos elállási jog a termék kézhezvételétől számítva.

Felhívjuk figyelmét, hogy az 1 éves kötelező jótálláson és a törvényi 14 napos elállási jogon kívül más visszaküldési lehetőséget vagy visszatérítési garanciát nem biztosítunk.


 

Lemondási szabályzat

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelés módosítását vagy lemondását a rendelés leadásától számított 24 órán belül kell elvégezni. Ezen időszak után előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni a kérését, mivel a rendelés már feldolgozás alatt állhat. Ha 24 órán belül lemondja, a visszatérítést 10 munkanapon belül feldolgozzuk.

 

Visszaküldési és Elállási szabályzat

 

 

1. Elállási jog (14 nap – Higiéniai Termék)

 

A termék higiéniai terméknek minősül (azaz a testtel közvetlenül érintkezik). Ennek értelmében az elállási jog a kézhezvételtől számított 14 napon belül kizárólag abban az esetben gyakorolható, ha a terméket nem használták, és az eredeti, zárt csomagolása sértetlen.

  • Felbontott, használt vagy kipróbált termékeket higiéniai és egészségvédelmi okokból nem áll módunkban visszavenni (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja értelmében).

  • A visszaküldés megkezdéséhez küldjön e-mailt nekünk a kézbesítéstől számított 14 napon belül.

  • A termékeket eredeti, lezárt csomagolásukban és nem használt állapotban kell visszaküldeni.

  • A visszaküldési szállítási költségeket a vásárló viseli. A szállítási költségek nem téríthetők vissza.

Ha érvénytelen okból, felbontott csomagolással, vagy a 14 napos időkereten kívül küld vissza egy nem jóváhagyott terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a termék visszaküldését megtagadjuk, vagy a vételár akár 25%-ának megfelelő újrakészletezési díjat számítsunk fel, amennyiben az állapot indokolja és lehetséges a visszavétel.

 

2. Kötelező Jótállás (1 év)

 

Az 1 éves jótállás a termék rendeltetésszerű használat mellett felmerülő gyártási hibáira és minőségi problémáira vonatkozik.

A jótállási felelősség alól a Forma Mester mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék vásárló általi nem rendeltetésszerű használatából, vagy külső behatásból eredt.

Nem áll módunkban térítést fizetni, és a jótállás nem terjed ki a meghibásodásokra, amelyek az alábbiakból erednek:

  • Normál használatból eredő kopás vagy elhasználódás, amennyiben az nem minősül gyártási hibának.

  • Nem rendeltetésszerű használat, a használati útmutatóban foglaltak be nem tartása, vagy gondatlanság.

  • Külső behatás, baleset vagy szakszerűtlen beavatkozás miatt okozott sérülések.

 

Visszatérítési és Jótállási Folyamat

 

A visszaküldés/jótállási igény megkezdéséhez küldjön e-mailt nekünk, megadva a rendelési számot és a visszaküldés/hiba okát. Minden visszaküldést és igényt csapatunknak jóvá kell hagynia, mielőtt visszaküldené a terméket.

A visszaküldési csomagban tüntesse fel a rendelési számot és a szállítási nevet a gyors feldolgozás érdekében.

A visszaküldés kézhezvétele után akár 10 munkanapot is igénybe vehet a termék(ek) ellenőrzése.

  • Elállás esetén: Miután megerősítettük, hogy a termékek megfelelnek a higiéniai és csomagolási feltételeknek, a visszatérítés a törvényi határidőn belül megtörténik.

  • Jótállási igény esetén: Miután megerősítettük, hogy a hiba jótállás alá esik, a jótállási igény kezelése (javítás, csere, stb.) a hatályos jogszabályok szerint történik.

Ha nem kapta meg a visszatérítést, miután megerősítettük a feldolgozást és a sikeres visszatérítést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot pénzintézetével.

Minden visszatérítés amerikai dollárban ($USD) történik az eredeti vásárlás szerint. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ügyfelek felelősek a devizaügyletekkel vagy árfolyamokkal kapcsolatos díjakért.

 

Termékproblémák

 

Komolyan vesszük a termékbiztonságot, és arra ösztönözzük ügyfeleinket, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják termékeinket. Tartsa be a termékhez mellékelt összes használati utasítást és biztonsági óvintézkedést, valamint a weboldalunkon elérhető összes forrást. Ennek elmulasztása károsodást vagy sérülést okozhat, amelyért nem vállalunk felelősséget, és az ebből eredő visszatérítések vagy cserék a mi belátásunk szerint történnek. Ha kényelmetlenséget tapasztal termékeink használata közben, azonnal hagyja abba a használatát, és vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségi oldalunkon keresztül.

 

Sérült Termékek (A Jótállás Keretében)

 

Gondosan csomagoljuk termékeinket, hogy megakadályozzuk a szállítás közbeni sérüléseket. Egy termék akkor tekinthető sérültnek, ha hibás vagy fizikailag törött. A szállítás során sérült csomagolás (pl. horpadt dobozok), amennyiben a termék jó állapotban van, nem minősül sérülésnek.

Ha a terméke sérülten érkezik (gyári hiba vagy szállítási sérülés), kérjük, értesítsen minket a kézbesítéstől számított 48 órán belül. A sérült termék bejelentéséhez küldjön e-mailt nekünk, és csatoljon egyértelmű fényképet a sérülésről.

A kézhezvételkor sérült termékek esetén a probléma jellegétől függően ingyenes cserét biztosíthatunk, amely a jótállási kötelezettségünk része. A szállítási költségeket ebben az esetben mi viseljük.

 

Szállítás és Kézbesítés

 

Bár célunk, hogy rendelését időben kézbesítsük, nem vállalunk felelősséget a szállítási vagy kézbesítési késedelmekért, amelyek kívül esnek az irányításunkon, beleértve a futár, a vámhatóságok vagy más tényezők és problémák által okozott késedelmeket. Ha bármilyen kézbesítési problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a futárral segítségért. Nem vállalunk felelősséget az elveszett, ellopott vagy késedelmes csomagokért.